HAPPY-PET
opieka – strzyżenie - sklep
ul. Południowa 1 / 1a
53-026 Wrocław
Tel: 71 338 50 08

|

Każdy mój podopieczny traktowany jest indywidualnie, poświęcam mu tyle czasu ile potrzebuje. Wszystkie zabiegi pielęgnacyjno - upiększające wykonuję bez pośpiechu, precyzyjnie i z dużą starannością. Moja miłość i cierpliwość do zwierząt sprawia, że Państwa czworonożni przyjaciele czują się u mnie swobodnie i komfortowo. W czasie zabiegów pielęgnacyjnych nie stosuję przemocy, ani żadnych środków uspokajających czy usypiających.
REGULAMIN SALONU HAPPY-PET
- Przychodząc na wizytę do salonu Happy-Pet Właściciel zwierzęcia jest zapoznany i akceptuje warunki Regulaminu usług pielęgnacji zwierząt w salonie Happy-Pet.
- Wizytę w salonie Happy-Pet proszę umawiać telefonicznie (tel. 533 555 005) w godzinach 9:00 – 18:00.
- W przypadku rezygnacji albo zmiany terminu wizyty, Klient powinien poinformować salon Happy-Pet osobiście/ telefonicznie najpóźniej 24godziny przed umówioną wizytą.
- Gdy Klient powiadomi salon o odwołaniu wizyty na mniej niż 24godziny przed umówioną wizytą, salon naliczy opłatę w wysokości +30% ceny pielęgnacji do kolejnej wizyty.
- W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty +100% za wizytę (100% usługi, która nie została wykonana).
- Do obowiązku Klienta należy punktualne przyprowadzenie zwierzęcia do salonu Happy-Pet na umówioną wizytę. Spóźnienie się na wizytę więcej niż 15 minut, skutkuje odwołaniem wizyty.
- Klient zobowiązany jest do odebrania psa po pielęgnacji w wyznaczonym przez groomera czasie.
- Klient zobowiązany jest poinformować salon o możliwości spóźnienia. Spóźnienia przekraczające 30 minut będą traktowane jako opieka nad psem (cena za opiekę psa to 30 zł za każde rozpoczęte 30 minut),
- W salonie pielęgnacji Happy-Pet zwierzętom nie są podawane środki odurzające ani usypiające.
- Właściciel zwierzęcia może być obecny w salonie podczas pielęgnacji (podczas pielęgnacji kota jest to wręcz wymagane). Jednak, gdy groomer uzna, że obecność Właściciela utrudnia pielęgnację oraz wydłuża czas pracy, ma prawo do poproszenia Właściciela o opuszczenie salonu.
- Używany do zabiegów pielęgnacji sprzęt oraz stanowisko pracy są dokładnie dezynfekowane każdorazowo przed kolejnym klientem.
- Jeśli pies cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. proszę o zgłoszenie tego przed wizytą. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił chorobę np. padaczkę, chorobę serca, alergię skórną.
- W momencie rezerwowania terminu wizyty, Klient jest zobowiązany do udzielenia podstawowych informacji o zwierzęciu (imię / rasa), określenia stanu okrywy włosowej i zakresu stylizacji psa. Również w obowiązku Właściciela zwierzęcia jest poinformowanie o złym stanie szaty (kołtuny / filc). Umożliwi to zarezerwowanie odpowiedniej ilości czasu na zabieg. Gdy nie zostanie udzielona taka informacja, a zarezerwowany czas okaże się zbyt krótki na przeprowadzenie pielęgnacji, salon Happy-Pet zastrzega sobie możliwość do wydłużenia czasu zabiegu lub okrojonego zakresu pielęgnacji wg własnego uznania.
- Ewentualne zwalczanie insektów, o których Właściciel nie wiedział lub nie zauważył, jest obowiązkowe i wykonywane bez wcześniejszego uzgodnienia z Właścicielem na jego koszt (kąpiel psa w środku insektobójczym oraz dezynfekcja salonu – koszt takiej usługi to 80 zł, doliczane do usługi kompleksowej).
- Ze względu na bezpieczeństwo i komfort psich klientów informuję, że nie przyjmuję suczek w ciąży.
- Ceny podane w cenniku salonu Happy-Pet są cenami orientacyjnymi. Koszt zabiegu pielęgnacji zwierzęcia jest ostatecznie ustalany po odbyciu pielęgnacji i przy odbiorze właściciela zwierzęcia. Na ostateczny koszt zabiegu składają się: stan szaty (ewentualne kołtuny / filc), zachowanie zwierzęcia podczas zabiegu, ewentualny wydłużony lub rozłożony na dwie sesje czas zabiegu, ewentualne zabiegi dodatkowe (usuwanie kleszczy / pcheł).
- Do strzyżenia jedynie przy użyciu nożyczek lub degażówek , szata zwierzęcia musi być idealnie rozczesana. Jeżeli jest w złym stanie (liczne kołtuny / filce), groomer może zadecydować o rozdzieleniu pielęgnacji na dwie sesje (pierwsza sesja - rozczesywanie, druga sesja - strzyżenie + modelowanie + kąpiel).
- Do obowiązku Właściciela należy poinformowanie podczas rezerwacji wizyty o niespokojnym/ agresywnym zachowaniu zwierzęcia. W przypadku agresywnego zachowania zwierzęcia wymagane jest zgoda Właściciela zwierzęcia na "wzięcie na siebie odpowiedzialności za zwierzę podczas pobytu w salonie". Jest to niezbędne, ponieważ w salonie Happy-Pet, zwierzętom nie są podawane środki farmakologiczne, a w skrajnych przypadkach zestresowane zwierzę potrafi stwarzać zagrożenie samemu sobie. Kwota za zabieg pielęgnacji zwierzęcia agresywnego oscyluje w maksymalnych wartościach przedziału kwoty pielęgnacji zwierzęcia. Jeżeli właściciel zwierzęcia nie poinformuje pracownika salonu Happy-Pet o agresywnym zachowaniu zwierzęcia, ten może przerwać pielęgnację ze względu na własne bezpieczeństwo.
|
|